Sydney! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Sharon Kessels - WaarBenJij.nu Sydney! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Sharon Kessels - WaarBenJij.nu

Sydney!

Door: sharonkessels

Blijf op de hoogte en volg Sharon

22 Juli 2011 | Australië, Sydney

Hallo allemaal,

Hier even een berichtje uit een regenachtig Sydney! Ze hebben hier de ergste regen in 19 jaar op dit moment, wat inhoudt dat de straten overstroomd zijn en bijna alle putten overlopen. We hebben dan ook alleen nog maar regen gehad, en proberen er dan ook nu het beste van te maken: we staan op met 'begin de dag met een dansje' en hebben dan ook al een paar regendansjes gedaan.'Just keep swimming!' Het sydney aquarium hebben we ook al gezien, waar we nemo en dory hebben ontmoet! Vandaag hebben we geluncht met Benjamin en Emily, AIESEC vrienden van Andrew, die ik eerder al in Adelaide ontmoet heb. Morgen gaan we met Emily naar de markt!

De avond voordat ik naar Sydney vertrok heb ik een heel mooi afscheidscadeau gekregen van Tom, maar wat dat is blijft nog even een verrassing. Zondag gaan we naar de Blue Mountains, waar we hopelijk het slechte weer even kunnen ontvluchten.

Oh ja: en het Opera House is net zo indrukwekkend als het lijkt, maar ze hebben wel bezuinigd op liftonderdelen (lees: de lift heeft geen plafond!) Wat best wel eng is.

We laten snel wel weer iets van ons horen, dinsdag nemen we de bus naar Byron Bay, en daarna gaan we door naar Brisbane!

Groetjes van Anouk en Sharon.

• 22 Juli 2011 - 09:57

Floor:

heel veel plezier meiden!
    Ik ben nog een uurtje in het ziekenhuis en ga dan nog lekker even de intocht meekijken!

Kus

• 23 Juli 2011 - 17:56

Anouk:

veel plezier!! hoop dat het weer beter wordt! (en hier ook!)
    xx

• 24 Juli 2011 - 09:15

Henk En Els Kessels:

Hoi Sharon,
    Jammer dat je zo veel regen hebt, het lijkt wel Nederland, het plenst hier ook. Hopenlijk klaart het bij jullie ( en ons ) gauw op zodat we allemaal kunnen genieten van een welverdiende vakantie.

De hoed is binnengekomen en hij is nog mooier dan ik had verwacht.
    De maat / kleur is ook goed, dus ik ben dik tevreden.
    Ik neem hem dan ook met veel plezier mee op vakantie naar Oostenrijk.

Dus Sharon : unne dikke Merci en na de vakantie stuur ik je wel een foto van een Nederweerter man met een Australische hoed in de Oostenrijkse bergen.

Nog een heel plezierige reis in Ozzyland met Anouk ( met hopenlijk beter weer. )

groetjes, Els en Henk