Next stop: Sydney! - Reisverslag uit Adelaide, Australië van Sharon Kessels - WaarBenJij.nu Next stop: Sydney! - Reisverslag uit Adelaide, Australië van Sharon Kessels - WaarBenJij.nu

Next stop: Sydney!

Door: sharonkessels

Blijf op de hoogte en volg Sharon

19 Juli 2011 | Australië, Adelaide

Hallo allemaal,

Hier even een kort berichtje aan iedereen. Morgen vlieg ik al vroeg in de ochtend naar Sydney om mijn reis te beginnen en Anouk te ontmoeten!! In Sydney zullen we zes dagen verblijven voordat we op ons gemakje doorreizen naar het noorden via de oostkust, helemaal tot aan Cairns. Vanuit daar zullen we op 18 augustus naar Alice Springs vliegen, waar we een week in de outback zullen verblijven alvorens terug te keren naar Adelaide. Als het goed is hebben we dan in Adelaide nog een paar dagen om mijn spulletjes op te halen, Anouk 'mijn' mooie stad te laten zien en mijn presentatie te geven... jaja, dat moet nog :(. Ik neem mijn laptop niet mee, dus ik kan van tevoren niet zeggen of er nog een uitgebreide update komt. Zo niet: No worries :) dan zie ik de meesten weer in september, als ik weer terug ben in Nederland of Nijmegen!!!!

xxx Sharon.

  • 19 Juli 2011 - 07:45

    Loes:

    Klinkt goeeeed! Heel veel plezier! Geniet ervan. Kijk uit naar september, dat we elkaar weer even zien en ik je verhalen kan horen! Van al die verhalen krijg ik wel echt zin in m'n eigen reisJE.

    Succes, veel plezier en tot over 1,5 maand zoiets!

    Groetjes van Martijn

    xx

  • 19 Juli 2011 - 13:36

    Toine Lamers:

    Allerbeste Sharon,

    Na maanden keihard werken kan ze eindelijk een keer van Australië gaan genieten!!!!
    Ik wens jou met Anouk een prachtige tijd in september zal ik je wel weer op een ALV ontmoeten.
    Ik ben benieuwd wat je nog meer te vertellen hebt over jouw verblijf in Australië.

    Groet van Toine

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Adelaide

Stagelopen in Adelaide

Recente Reisverslagen:

28 Augustus 2011

Outback

17 Augustus 2011

Krokodillen!

07 Augustus 2011

Living in paradise

30 Juli 2011

Grote hoogtes en mooie stranden...

22 Juli 2011

Sydney!
Sharon

Actief sinds 24 Jan. 2011
Verslag gelezen: 169
Totaal aantal bezoekers 45091

Voorgaande reizen:

08 Februari 2011 - 01 September 2011

Stagelopen in Adelaide

04 Januari 2013 - 30 November -0001

Wonen in Adelaide!

Landen bezocht: