Next stop: Sydney! - Reisverslag uit Adelaide, Australië van Sharon Kessels - WaarBenJij.nu Next stop: Sydney! - Reisverslag uit Adelaide, Australië van Sharon Kessels - WaarBenJij.nu

Next stop: Sydney!

Door: sharonkessels

Blijf op de hoogte en volg Sharon

19 Juli 2011 | Australië, Adelaide

Hallo allemaal,

Hier even een kort berichtje aan iedereen. Morgen vlieg ik al vroeg in de ochtend naar Sydney om mijn reis te beginnen en Anouk te ontmoeten!! In Sydney zullen we zes dagen verblijven voordat we op ons gemakje doorreizen naar het noorden via de oostkust, helemaal tot aan Cairns. Vanuit daar zullen we op 18 augustus naar Alice Springs vliegen, waar we een week in de outback zullen verblijven alvorens terug te keren naar Adelaide. Als het goed is hebben we dan in Adelaide nog een paar dagen om mijn spulletjes op te halen, Anouk 'mijn' mooie stad te laten zien en mijn presentatie te geven... jaja, dat moet nog :(. Ik neem mijn laptop niet mee, dus ik kan van tevoren niet zeggen of er nog een uitgebreide update komt. Zo niet: No worries :) dan zie ik de meesten weer in september, als ik weer terug ben in Nederland of Nijmegen!!!!

xxx Sharon.

• 19 Juli 2011 - 07:45

Loes:

Klinkt goeeeed! Heel veel plezier! Geniet ervan. Kijk uit naar september, dat we elkaar weer even zien en ik je verhalen kan horen! Van al die verhalen krijg ik wel echt zin in m'n eigen reisJE.

Succes, veel plezier en tot over 1,5 maand zoiets!

Groetjes van Martijn

xx

• 19 Juli 2011 - 13:36

Toine Lamers:

Allerbeste Sharon,

Na maanden keihard werken kan ze eindelijk een keer van Australië gaan genieten!!!!
    Ik wens jou met Anouk een prachtige tijd in september zal ik je wel weer op een ALV ontmoeten.
    Ik ben benieuwd wat je nog meer te vertellen hebt over jouw verblijf in Australië.

Groet van Toine