Nog een weekje... - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Sharon Kessels - WaarBenJij.nu Nog een weekje... - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Sharon Kessels - WaarBenJij.nu

Nog een weekje...

Door: sharonkessels

Blijf op de hoogte en volg Sharon

01 Februari 2011 | Nederland, Nijmegen

Hallo allemaal,

Nog een weekje en dan zit ik in het vliegtuig, op weg naar het land van de kangaroes en aboriginals. Gelukkig ben ik inmiddels in bezit van een visum (echt waar!), een vliegticket en jawel, een kamer! Daarom hier alvast mijn adresgegevens (in elk geval tot eind juni):

Sharon Kessels
Room 005A
urbanest North Terrace
140 North Terrace
Adelaide
SA 5000
Australia

Voor de mensen die hier een kijkje willen nemen: vanaf 10 februari is dit mijn huisje, dus kom gerust eens langs ;) of kijk op http://www.urbanest.com.au/en/student-accommodation/adelaide/north-terrace

Tips over wat wel/niet mee te nemen of hoe ik het beste mijn backpack in kan pakken zijn natuurlijk altijd welkom!

Ik hou jullie op de hoogte, maar niet te vaak, want anders raakt jullie mailbox overvol.
Bye bye!

  • 01 Februari 2011 - 19:11

    Kim:

    Hee Sharon!
    Wat leuk dat we je zo kunnen volgen als je in Australie bent!
    Al zenuwen?? Je hebt er vast super veel zin in! Wat een ervaring!
    Zie ik je nog voor je vertrekt? Nog in Nederweert of bij oma soms komend weekend??
    Mocht ik je niet meer zien of spreken: Heel veel plezier, studeer ze, doe veel ervaringen op maar GENIET vooral! Als je straks weer terug bent wil ik foto;s zien haha;)

    Liefs x Kim

  • 01 Februari 2011 - 19:17

    Sharon Kessels:

    Thanks kimmie! Heb denk ik wel een beetje zenuwen (onbewust) want ik krijg al een paar dagen nauwelijks iets door m'n keel. Maar dat zal met die Australische bbq-mentaliteit wel weer hartstikke goed komen ;). Komend weekend ga ik oma en opa nog even gedag zeggen, dus ik ben er dan nog eventjes!
    xxx

  • 01 Februari 2011 - 19:40

    Samantha:

    Hey lieve Sharon,
    Bijna is het zover! Hier heb je zoooo lang op gewacht! Geniet er van, het is waarschijnlijk maar once in a lifetime.... Pas goed op jezelf en have fun! Tot gauw...
    Dikke kus Peter, Samantha en Dain en een pootje van Indy

  • 01 Februari 2011 - 20:09

    Toine Lamers:

    Als ik dit verleden week geweten had, had ik je zeker even bij bij me geroepen om met jou te praten. Ik zag je even in 'De Aesculaaf' tussen het 'volk' maar later heb ik je niet meer gezien (ik kwam trouwens rond 22.00 uur thuis en dan weet je wel hoe gezellig het was). Je gaat met Stephanie zie ik en ik hoop dat jullie en fantastische reis zullen hebben. Ga je ook nog op een Lab werken of iets anders voor je studie BMW? Ik hoop dat ik regelmatig bericht van jou krijg met mooie foto's van alle mooie dingen die jullie meemaken.

    Maak er een mooie tijd van en wel om nooit te vergeten.

    Toine Lamers

    Ik voel me vereerd dat ik ook op jouw mailinglist voorkom.


  • 01 Februari 2011 - 20:14

    Sharon Kessels:

    Hallo Toine!
    Ik ga in mijn eentje, maar Stephanie is eerder al eens op reis geweest en heeft hier dus ook een site, vandaar dat we elkaar op de hoogte houden. Ik ga een HTA-stage lopen op de universiteit van Adelaide.. onderzoek naar HPV-vaccinatiebeleid bij kinderen.

    Groetjes!

  • 01 Februari 2011 - 20:15

    Sharon Kessels:

    PS: ik hoorde inderdaad dat het nog erg gezellig was in de Aesculaaf!

  • 06 Februari 2011 - 11:48

    Gerd & Cathi:

    Liebe Sharon,
    Wir wünschen Dir alles Liebe und Gute
    auf Deiner Studienreise nach Australien. Pass gut auf Dich auf!!!
    Viele liebe Grüße,
    Gerd und Cathi XXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nijmegen

Stagelopen in Adelaide

Recente Reisverslagen:

28 Augustus 2011

Outback

17 Augustus 2011

Krokodillen!

07 Augustus 2011

Living in paradise

30 Juli 2011

Grote hoogtes en mooie stranden...

22 Juli 2011

Sydney!
Sharon

Actief sinds 24 Jan. 2011
Verslag gelezen: 869
Totaal aantal bezoekers 45097

Voorgaande reizen:

08 Februari 2011 - 01 September 2011

Stagelopen in Adelaide

04 Januari 2013 - 30 November -0001

Wonen in Adelaide!

Landen bezocht: