Bijna klaar voor vertrek... - Reisverslag uit Nederweert, Nederland van Sharon Kessels - WaarBenJij.nu Bijna klaar voor vertrek... - Reisverslag uit Nederweert, Nederland van Sharon Kessels - WaarBenJij.nu

Bijna klaar voor vertrek...

Door: Sharon Kessels

Blijf op de hoogte en volg Sharon

03 Januari 2013 | Nederland, Nederweert

Beste allen,

Morgen is het weer zover: ik vertrek. Zelfde bestemming, maar nu voor het 'echhie'! In februari start mijn baan op de afdeling Health Technology Assessment op de Universiteit van Adelaide, maar eerst gaan Tom en ik nog een maandje genieten van Australie (en de Australian Open!!). Wanneer ik weer terug kom is nog niet bekend, maar vanwege het grote aantal verzoekjes heb ik nu nogmaals een blog aangemaakt hier om jullie op de hoogte te houden. Dus: we'll stay in touch!

Ik ga weer in Adelaide wonen, deze keer in een huis net buiten het stadscentrum (aan het park), samen met Tom. Deze keer geen buitenlandse studenten als huisgenoten dus, maar samenwonen!

Dit is ons adres:

17 Jeffery Road
Vale Park 5081
South Australia
Australia

Ik heb nog geen Australisch nummer, en mijn Nederlandse telefoonnummer werkt ook niet (meer), maar ik ben te bereiken op Whatsapp, mail of facebook, en wanneer ik een Australisch nummer heb laat ik het weten!

Tot snel (op deze blog, mail, facebook, Skype, FaceTime of waar dan ook :P)

xxx Sharon

  • 03 Januari 2013 - 12:23

    Karen:

    Dat verklaart waarom je mijn whatsappjes niet ontving :p

  • 03 Januari 2013 - 14:24

    Lot:

    ha sharon, heel veel plezier, geniet ervan!
    enne...wanneer ben je in Sydney ;) ?

  • 03 Januari 2013 - 14:37

    Bertine:

    Aah kicken meid!! Heel veel plezier dit maandje reizen! Waar ga je precies heen? Ga je volgen!! X

  • 03 Januari 2013 - 15:03

    Cathi:

    Sharon je had ons dit adres meegegeven: Vale Park, South Australia 5008, Australia. En in dit reisverslag staat je nieuw adres bij Tom: Vale Park 5081, South Australia, Australia. Welk is nu het goede? Liefs en groetjes. xxx

  • 03 Januari 2013 - 15:05

    Sharon Kessels:

    Hey Toosje! Dit is het goede adres, Tom had zich vergist met een ander adres....

  • 03 Januari 2013 - 15:27

    Mariska:

    Héééééle goede reis!! Was gezellig gisteren! :) xx

  • 03 Januari 2013 - 15:48

    Toine Lamers:

    Mijn allerbeste Sharon,

    Ik kan me nog het gesprek herinneren toen ik jou sprak vrij snel na jouw avontuur in Australië. Aan alles kon ik merken dat jij eigenlijk het liefst met het eerste vliegtuig weer terug zou willen gaan naar jouw echte geliefde in dat verre land. En nu ga je voor langere tijd en wie weet, mogelijk voor heel lang. Veel succes met jouw werk aldaar en veel geluk in de liefde met Tom. Maar een nadeel, je ouders zullen je missen en jij hen ook. Wens ze er veel sterkte mee van mij.
    Ik ben benieuwd naar jouw berichten maar aan Facebook etc doe ik niet dus voor mij gewoon per mail.

    Toine



  • 03 Januari 2013 - 19:20

    Kim:

    Carpe diem meid! Ik ga je volgen hier met je verslagen!
    Sterkte met afscheid nemen morgen!
    Maar daarna... Genieten van elk moment dat jullie samen zijn!
    Xx Kim

  • 03 Januari 2013 - 19:41

    Ome Jo:

    Wij wensen jullie een goede reis, en geniet er van.
    En veel succes met je nieuwe job.
    Sharon en Tom geniet van elkaar.
    Grt Toos en Jo.

  • 03 Januari 2013 - 21:45

    Femke Joosen-Verheijen:

    Hey Sharon,

    Wat leuk, dat je weer reisverslagen maakt. Ik heb ze de vorige keer met veel plezier gelezen. Heel veel plezier daar, geniet van je trip door Australië en succes met je baan.

    Groetjes,

    Femke, Robburt en de kids

  • 05 Januari 2013 - 14:51

    Gwenne:

    Thanks for the address! Er komt je nog wat achterna gereisd!! Doet er alleen waarschijnlijk wel wat langer over dan jullie zelf... Xxx

  • 05 Januari 2013 - 18:10

    Fam Van Der Weerden(Truus En Ger):

    Sharon dit is een grote stap in je leven.
    En voor je familie niet langs de deur.

    Geniet ervan en succes.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sharon

Actief sinds 24 Jan. 2011
Verslag gelezen: 599
Totaal aantal bezoekers 45155

Voorgaande reizen:

08 Februari 2011 - 01 September 2011

Stagelopen in Adelaide

04 Januari 2013 - 30 November -0001

Wonen in Adelaide!

Landen bezocht: